2018. júl 28.

Strandszezon: idén ezeket a termékeket vásároljuk a neten

írta: acsakiattila
Strandszezon: idén ezeket a termékeket vásároljuk a neten

Az elmúlt három hónap alatt több mint 37 millió forint értékben vásároltak a magyar a neten terméket az idei nyárra - derül ki a Vatera statisztikájából. 

nevtelen_terv_2.png

Több mint:

  • 2700 fürdőruha, illetve strandruházat
  • közel 1500 napszemüveg,
  • csaknem 700 strandbútor
  • mintegy 400 medence

talált gazdára idén április és június között az online piactéren.

A legtöbb pénzt medencékre és strandbútorokra szánták a vásárlók: átlagosan valamivel több mint 20.000 forintot tranzakciónként. A napszemüvegek és a hűtőtáskák, autóban működtethető hűtőszekrények nagyjából 5000 forintért keltek el, míg a strandjátékok, vízi játékok átlagosan több mint 3500 forintért találtak gazdára ebben az időszakban.

34426678_2093471494260622_624831064832999424_n.jpg

A strandoláshoz kapcsolódó termékek forgalmának közel 58 százalékát az új termékek tették ki, az egyes termékkategóriákon belül azonban már komoly eltérések mutatkoztak. Szinte csak újonnan vásároltak például a strandoláshoz napszemüveget, matracot, polifoamot, (88%), nyugágyat, napernyőt, úszógumit, karúszót (87%) vagy épp hűtőtáskát (80%). Ezzel szemben elsősorban használtan szerezték be a gyermek (81%), női és férfi (74%) fürdőruhákat az online piactéren.

Strandolós rekordok

A „legstrandolósabb település” címet a tranzakciószám alapján nem meglepő módon Budapest nyerte el az online piactéren. Itt az elmúlt egy év során 3825 adásvétel történt. A vidéki városok között az első helyet Debrecen érdemelte ki 350 tranzakcióval, az ezüstérmet Szeged vitte el (289 tranzakció), és Nyíregyháza is dobogós helyen végzett (265 tranzakció).

Szólj hozzá

mobil jövő munka magyar magyarország online online kereskedelem forradalom magyarok fejlesztés fejlődés technológia kereskedelem ekereskedelem strand munkahely növekedés digitalizáció kellékek digitalizálás netezés strandszezon digitális világ Magyarország Budapest Debrecen Szeged Nyíregyháza digitálisgonolkodás digitalizált világ